środa, październik 30, 2024

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem, informuje że prowadzone jest postępowanie (Nr PP-271-3/13), mające na celu wyłonienie realizatora usługi psychologicznej.

PP-271-3/13

Zapytanie ofertowe

 

Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zwracamy się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny dostaw/usług/robót budowlanych*

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

                                                                   Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopane
                                                                     ul. Jagiellońska 7

 

2. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcą jest:

 

Pani Barbara Hadowska

Tel. 18 20 141 22
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Usługa psychologiczna, stanowiąca przedmiot zamówienia, obejmuje:

1) prowadzenie konsultacji indywidualnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem, w tym sprawców bądź ofiar przemocy w rodzinie. Pomoc doradczą w zakresie podejmowania interwencji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, doradztwo w zakresie diagnozy problemu przemocy w rodzinie, rozpoznawania problemów współistniejących z przemocą takich jak uzależnienie od alkoholu, współuzależnienie, pomoc doradczą w opracowywaniu i realizacji planu pomocy w indywidualnych przypadkach występowania przemocy w rodzinie, monitorowanie sytuacji rodzin, w których dochodzi do przemocy, analizę przypadków przemocy w rodzinie z doborem skutecznej strategii pomocnych działań, formy pomocy osobie pokrzywdzonej, podstawy, kierunki i zasady pomocy psychologicznej, prowadzenie pierwszej rozmowy z osobą pokrzywdzoną, doradztwo w zakresie ochrony dzieci przed krzywdzeniem i form pomocy dziecku krzywdzonemu, doradztwo w zakresie zapewnienia kompleksowej pomocy psychologicznej dla osób doznających i stosujących przemoc, doradztwo w zakresie interwencji kryzysowej - podstawowe zasady, działania interwencyjne wobec sprawcy przemocy domowej, pomoc w zakresie zasad komunikacji zespołowej – warunki dobrej i efektywnej komunikacji, doradztwo w zakresie motywowania i kierowania sprawców przemocy do wzięcia udziału w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla sprawców przemocy domowej, pomoc doradczą w zakresie innych, zgłoszonych przez uczestników problemów w w/w dziedzinie, związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy.

2) W ramach umowy prowadzenie doradztwa dla rejonowych pracowników socjalnych z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy.

3) Nawiązanie współpracy z podmiotami podejmującymi działania w zakresie przemocy domowej.

 

Wymiar usługi obejmuje: 4 godz. x 27 tygodni = 108 godzin łącznie

 

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Zorganizować dyżur w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, między 09.00 – 15.00 w wymiarze 4 godzin zegarowych tygodniowo,

2)       Systematycznie dokumentować pracę: ewidencją godzin, ewidencją porad, kartami zgłoszeń (indywidualnie dla każdego uczestnika).

3)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

4) W zakresie działań grupowych: prowadzenie prelekcji dotyczących profilaktyki i przeciwdziałaniu przemocy, w grupach maksymalnie 30 osobowych. 1 prelekcja trwać będzie minimalnie 1 godzinę, planuje się 10 spotkań po 1 godzinie 2 x w miesiącu w godzinach popołudniowych /po 13.00/. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy. Edukacja dzieci i młodzieży w zakresie sposobów radzenia sobie ze stresem i agresją. Dostarczenie informacji społeczeństwu o instytucjach udzielających pomocy i wsparcia ofiarom przemocy w rodzinie. Udostępnianie broszur i ulotek informacyjnych o instytucjach udzielających pomocy w sytuacjach doświadczania przemocy w rodzinie.

 

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Opracować i przedstawić wstępny plan prelekcji przy uwzględnieniu wymiaru godzinowego przed przystąpieniem do realizacji zadania.

2)       Jakiekolwiek zgłoszone przez uczestnika pytania lub braki, psycholog zobowiązany jest wyjaśnić podczas ewentualnych późniejszych konsultacji indywidualnych.

3)       Dokumentować pracę: listami obecności uczestników, ewidencją godzin oraz krótkim sprawozdaniem ze zrealizowanych działań w trakcie każdej prelekcji. 

4)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

 

Wymiar usługi obejmuje: 1 godz. x 10 prelekcji = 10 godzin łącznie

 

Termin związania ofertą: Ustala się, że wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4. Przewidywany termin realizacji zamówienia: od 17 czerwca 2013 roku do 18 grudnia 2013 roku.
5. Warunki płatności: płatność po wykonaniu zlecenia do 14 dni od daty otrzymania rachunku / faktury miesięcznie.

6. Inne istotne warunki zamówienia:

Osoba winna spełniać następujące kryteria:

Posiadać: wykształcenie wyższe specjalistyczne – psychologiczne oraz kwalifikacje zawodowe w zakresie pracy z ofiarami i sprawcami przemocy i  posiadająca doświadczenie w usługach tego typu. Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile Wykonawca wykaże, iż posiada wymagane kwalifikacje.

Kryteria oceny ofert to: cena 1 godziny świadczenia – 100%

7. Sposób przygotowania oraz miejsce i termin składania oferty:

7.1 Ofertę należy złożyć w formie:

a) *pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Jagiellońska 7, 34-500 Zakopane
, w nieprzejrzystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz Wykonawcy, a także adnotację: „Oferta na zadanie Świadczenia usługi psychologicznej w Dziale Integracji i Aktywności Społecznej – Przeciwdziałanie przemocy”;

b) *w wersji elektronicznej na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z późniejszym dostarczeniem oryginału;

7.2 Oferta winna być wyrażona cyfrowo i słownie, a także obejmować całość zamówienia.        

7.3 Ofertę na załączonym druku należy złożyć w terminie do dnia 10.06.2013 r.  do godz. 13.00   
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na innym druku niż wysłany do wykonawcy pod warunkiem, że zawiera ona elementy składowe zawarte w druku oferty.

7.4 Oferty otrzymane po terminie ich składania, zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

 

 

8. Do oferty należy załączyć:

a) zaparafowany wzór umowy (akceptacja zapisów);

b) kserokopie aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Zamawiającego);

c) Inne dokumenty (np. opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, certyfikaty itp.- o ile były wymagane przez Zamawiającego)., tj.:

dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje Wykonawcy do realizacji wymaganych działań.

9. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia o dokonaniu wyboru oferty. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

 

 

 

 

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

 Mgr Zofia Kułach - Maślany                                                                            


*Niewłaściwe skreślić

PP-271-3/13

Oferta na usługę

 

W odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego, realizowanego na podstawie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczącego:

Usługa psychologiczna, stanowiąca przedmiot zamówienia, obejmuje:

1) prowadzenie konsultacji indywidualnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem, w tym sprawców bądź ofiar przemocy w rodzinie. Pomoc doradczą w zakresie podejmowania interwencji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, doradztwo w zakresie diagnozy problemu przemocy w rodzinie, rozpoznawania problemów współistniejących z przemocą takich jak uzależnienie od alkoholu, współuzależnienie, pomoc doradczą w opracowywaniu i realizacji planu pomocy w indywidualnych przypadkach występowania przemocy w rodzinie, monitorowanie sytuacji rodzin w których dochodzi do przemocy, analizę przypadków przemocy w rodzinie z doborem skutecznej strategii pomocnych działań, formy pomocy osobie pokrzywdzonej, podstawy, kierunki i zasady pomocy psychologicznej, prowadzenie pierwszej rozmowy z osobą pokrzywdzoną, doradztwo w zakresie ochrony dzieci przed krzywdzeniem i form pomocy dziecku krzywdzonemu, doradztwo w zakresie zapewnienia kompleksowej pomocy psychologicznej dla osób doznających i stosujących przemoc, doradztwo w zakresie interwencji kryzysowej - podstawowe zasady, działania interwencyjne wobec sprawcy przemocy domowej, pomoc w zakresie zasad komunikacji zespołowej – warunki dobrej i efektywnej komunikacji, doradztwo w zakresie motywowania i kierowania sprawców przemocy do wzięcia udziału w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla sprawców przemocy domowej, pomoc doradczą w zakresie innych, zgłoszonych przez uczestników problemów w w/w dziedzinie, związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy.

2) W ramach umowy prowadzenie doradztwa dla rejonowych pracowników socjalnych z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy.

3) Nawiązanie współpracy z podmiotami podejmującymi działania w zakresie przemocy domowej.

 

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Zorganizować dyżur w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, między 09.00 – 15.00 w wymiarze 4 godzin zegarowych tygodniowo,

2)       Systematycznie dokumentować pracę: ewidencją godzin, ewidencją porad, kartami zgłoszeń (indywidualnie dla każdego uczestnika).

3)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

Wymiar usługi obejmuje: 4 godz. x 27 tygodni = 108 godzin łącznie

 

4) W zakresie działań grupowych: prowadzenie prelekcji dotyczących profilaktyki i przeciwdziałaniu przemocy, w grupach maksymalnie 30 osobowych. 1 prelekcja trwać będzie minimalnie 1 godzinę, planuje się 10 spotkań po 1 godzinie 2 x w miesiącu w godzinach popołudniowych /po 13.00/. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy. Edukacja dzieci i młodzieży w zakresie sposobów radzenia sobie ze stresem i agresją. Dostarczenie informacji społeczeństwu o instytucjach udzielających pomocy i wsparcia ofiarom przemocy w rodzinie. Udostępnianie broszur i ulotek informacyjnych o instytucjach udzielających pomocy w sytuacjach doświadczania przemocy w rodzinie.

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Opracować i przedstawić wstępny plan prelekcji przy uwzględnieniu wymiaru godzinowego przed przystąpieniem do realizacji zadania.

2)       Jakiekolwiek zgłoszone przez uczestnika pytania lub braki, psycholog zobowiązany jest wyjaśnić podczas ewentualnych późniejszych konsultacji indywidualnych.

3)       Dokumentować pracę: listami obecności uczestników, ewidencją godzin oraz krótkim sprawozdaniem ze zrealizowanych działań w trakcie każdej prelekcji. 

4)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

 

Wymiar usługi obejmuje: 1 godz. x 10 prelekcji = 10 godzin łącznie

 

Przewidywany  termin realizacji zamówienia: od 17 czerwca do 18 grudnia 2013 roku.

 

Składamy ofertę następującej treści:

*Firma: ………………………………………………………………………………………..………………….

1. Oferujemy wykonanie zamówienia w całości  za cenę:

Cena  netto ………………………………………………………………………………………..……………. zł.

Obowiązujący podatek VAT …………….……….% - …..………………….. zł.

Cena brutto …………………………………………………………………………………………..………… zł. /słownie …………………………….………………………………………………………………………... zł./

Stawka za 1 godz. świadczonej usługi …………………………………………………….………………………………………….………… zł. brutto

2. Przyjmujemy do realizacji postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym warunki.

*Osoba fizyczna: ………………………………………………….……………………………………………….

Oferujemy wykonanie zamówienia w całości  za cenę:

Cena brutto ………………………………………..…………………………………………………………… zł. /słownie ……………………………………………………………………………………………...………. zł./ 

…………………………………………………….………………………………………….………… zł. brutto
*Nie wnosi o objęcie go  ubezpieczeniem emerytalnym, rentowym, chorobowym i zdrowotnym, z tytułu niniejszego zlecenia                                                                                                                                                      
*Równocześnie nie posiada innych tytułów ubezpieczenia – kwota brutto zawiera składki społeczne /płatnika i pracodawcy/                                                                 

2.  Przyjmujemy do realizacji postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym warunki.

 

 

 

………………………………………………………………………….

                                                                                                                       /data i podpis Wykonawcy – osoby upoważnionej/

 


*Niewłaściwe skreślić

UMOWA ZLECENIE

NR ……………

 

zawarta na podstawie postępowania o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w dniu ……………… w Zakopanem

 

pomiędzy:

 

Gminą Miasta Zakopane/Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej z siedzibą w Zakopanem przy
ul. Jagiellońskiej 7, NIP 736-10-65-088, REGON 004404361, reprezentowanym przez: Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – mgr Zofię Kułach - Maślany, przy kontrasygnacie głównego księgowego, mgr Marty Rabiasz, zwanym dalej „Zleceniodawcą”;

 

a

………………………………., ul. ……………………… reprezentowanym przez: Pan/i ……  zamieszkała/y ………………………, legitymujący się dowodem osobistym o numerach ………………….. wydanym przez ……………… PESEL …………………….., zwanym dalej „Zleceniobiorcą”,

 

§ 1

1. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usługi psychologicznej – indywidualnych i grupowych porad psychologicznych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Działu Aktywnej Integracji Punktu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
na rok 2013.

2. Usługa psychologiczna, stanowiąca przedmiot zamówienia, obejmuje:

1) prowadzenie konsultacji indywidualnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem, w tym sprawców bądź ofiar przemocy w rodzinie. Pomoc doradczą w zakresie podejmowania interwencji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, doradztwo w zakresie diagnozy problemu przemocy w rodzinie, rozpoznawania problemów współistniejących z przemocą takich jak uzależnienie od alkoholu, współuzależnienie, pomoc doradczą w opracowywaniu i realizacji planu pomocy w indywidualnych przypadkach występowania przemocy w rodzinie, monitorowanie sytuacji rodzin w których dochodzi do przemocy, analizę przypadków przemocy w rodzinie z doborem skutecznej strategii pomocnych działań, formy pomocy osobie pokrzywdzonej, podstawy, kierunki i zasady pomocy psychologicznej, prowadzenie pierwszej rozmowy z osobą pokrzywdzoną, doradztwo w zakresie ochrony dzieci przed krzywdzeniem i form pomocy dziecku krzywdzonemu, doradztwo w zakresie zapewnienia kompleksowej pomocy psychologicznej dla osób doznających i stosujących przemoc, doradztwo w zakresie interwencji kryzysowej - podstawowe zasady, działania interwencyjne wobec sprawcy przemocy domowej, pomoc w zakresie zasad komunikacji zespołowej – warunki dobrej i efektywnej komunikacji, doradztwo w zakresie motywowania i kierowania sprawców przemocy do wzięcia udziału w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla sprawców przemocy domowej, pomoc doradczą w zakresie innych, zgłoszonych przez uczestników problemów w w/w dziedzinie, związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy.

2) W ramach umowy prowadzenie doradztwa dla rejonowych pracowników socjalnych z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy.

3) Nawiązanie współpracy z podmiotami podejmującymi działania w zakresie przemocy domowej.

 

 

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Zorganizować dyżur w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, między 09.00 – 15.00 w wymiarze 4 godzin zegarowych tygodniowo,

2)       Systematycznie dokumentować pracę: ewidencją godzin, ewidencją porad, kartami zgłoszeń (indywidualnie dla każdego uczestnika).

3)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

Wymiar usługi obejmuje: 4 godz. x 27 tygodni = 108 godzin łącznie

 

4) W zakresie działań grupowych: prowadzenie prelekcji dotyczących profilaktyki i przeciwdziałaniu przemocy, w grupach maksymalnie 30 osobowych. 1 prelekcja trwać będzie minimalnie 1 godzinę, planuje się 10 spotkań po 1 godzinie 2 x w miesiącu w godzinach popołudniowych /po 13.00/. Promowanie wartości rodziny i wychowania bez przemocy. Edukacja dzieci i młodzieży w zakresie sposobów radzenia sobie ze stresem i agresją. Dostarczenie informacji społeczeństwu o instytucjach udzielających pomocy i wsparcia ofiarom przemocy w rodzinie. Udostępnianie broszur i ulotek informacyjnych o instytucjach udzielających pomocy w sytuacjach doświadczania przemocy w rodzinie.

 

Ponadto Zleceniobiorca winien:

 

1)       Opracować i przedstawić wstępny plan prelekcji przy uwzględnieniu wymiaru godzinowego przed przystąpieniem do realizacji zadania.

2)       Jakiekolwiek zgłoszone przez uczestnika pytania lub braki, psycholog zobowiązany jest wyjaśnić podczas ewentualnych późniejszych konsultacji indywidualnych.

3)       Dokumentować pracę: listami obecności uczestników, ewidencją godzin oraz krótkim sprawozdaniem ze zrealizowanych działań w trakcie każdej prelekcji. 

4)       Współpracować z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

 

Wymiar usługi obejmuje: 1 godz. x 10 prelekcji = 10 godzin łącznie

 

3. Zleceniobiorca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonania zadania. Zleceniobiorca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej wyłącznie w przypadku choroby, pobytu w szpitalu za zgodę Zleceniodawcą.

4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich danych uzyskanych od klientów w trakcie porad. W przypadku możliwości zaistnienia konfliktu interesu, Zleceniobiorca powiadomi o tym niezwłocznie Zleceniodawcę i wstrzyma się z udzielaniem dalszej porady.

5. Realizacja umowy będzie następowała w oparciu o comiesięczny harmonogram uwzględniający ilość spotkań grupowych i czas ich trwania. Harmonogram przygotowuje Zleceniobiorca, do akceptacji Zleceniodawcy. 

 

 

 

 

 

 

§ 2

 

1. Umowa obowiązuje na czas określony, tj. od 17.06.2013 r. do dnia 18.12.2013 r.

2. Zadanie wymienione w § 1 ust. 2, będzie realizowane w okresie 17.06.2013 – 18.12.2013 r.

3. Wymiar usługi wynosi nie więcej niż

4 godziny x 27 tygodnie – łącznie 108 godzin,

10 spotkań x 1 godzina – łącznie 10 godzin

RAZEM: 118 godzin

4. Usługa świadczona będzie w lokalu zapewnionym przez Zleceniodawcę,

5. Ze strony Zleceniobiorcy umowę świadczyć będzie: ……………………………………………

 

§ 3

 

Zleceniobiorca zobowiązuje się ponadto do:

1. Wykonywania czynności będących przedmiotem umowy terminowo i z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy.

2. Systematycznego dokumentowania pracy i dostarczania dokumentacji pracy z uczestnikami (zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym).

3. Zorganizowania dyżurów w godzinach uzgodnionych ze Zleceniodawcą, między 09.00-15.00 w wymiarze 4 godzin tygodniowo. 

4. Współpracowania z pracownikiem wyznaczonym przez Zleceniodawcę w zakresie realizowanego przez siebie zadania oraz wypełniania poleceń w kwestiach formalnych i organizacyjnych.

 

§ 4

Zleceniodawca zobowiązuje się do:

1. Współdziałania ze Zleceniobiorcą w wykonywaniu przedmiotu zlecenia poprzez udostępnianie niezbędnych informacji i dokumentów,

2. Terminowej zapłaty wynagrodzenia w wysokości i na zasadach ustalonych w § 5 niniejszej umowy.

§ 5

 

1. Przyjmuje się wynagrodzenie w wysokości określonej w ofercie.

2. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy wynagrodzenie z tytułu poradnictwa psychologicznego, którego wysokość  nie przekroczy: …………… brutto (słownie: …………. zł), tj. po ……… zł brutto za 1 godzinę usługi. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie, w oparciu o faktyczną ilość zrealizowanych godzin.

2. Maksymalne wynagrodzenie całkowite za realizację całości usługi nie przekroczy kwoty …………. złotych brutto.

3. Zleceniobiorca wystawi rachunek/fakturę  nie później niż 10 dni po upływie danego miesiąca.

Przedstawiony rachunek musi zawierać adnotację o przyjęciu pracy będącej przedmiotem zlecenia, zgodnie z §1 niniejszej umowy, przez przedstawiciela reprezentującego Zleceniodawcę.

4. Rachunek/faktura będzie wystawiony na Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem,
ul. Jagiellońska 7, Zakopane – NIP 736-10-65-088.

5. Wypłata wynagrodzenia przez Zleceniodawcę nastąpi nie później niż do 14 dni od dnia przedłożenia Zleceniodawcy prawidłowo wystawionego rachunku/faktury przez Zleceniobiorcę, na jego rachunek  bankowy Nr …………………………….. otwarty w ……………………………………..

6. Wynagrodzenie wskazane w ust. 1 jest ostateczne i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Od wynagrodzenia zostaną dokonane przez Zleceniodawcę potrącenia przewidziane przepisami prawa.

 

§ 6

 

1. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć w wyniku realizacji niniejszej umowy jest Sąd Rejonowy w Zakopanem.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 7

 

Integralną część niniejszej umowy stanowi zapytanie ofertowe oraz oferta złożona przez Zleceniobiorcę.

 

§ 8

 

 Umowę spisano w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zleceniobiorcy, dwa dla Zleceniodawcy.

 

 

 

 

 

…………………………………………………………………….

………………………………………………………………….

             /Zleceniodawca/

/Zleceniobiorca/

Załączniki:
Pobierz plik (Zapytanie ofertowe.doc)Wersja w formacie DOC[ ]35 kB89 Pobieranie2013-05-13 13:44
Pobierz plik (Zapytanie ofertowe.pdf)Wersja w formacie PDF[ ]316 kB81 Pobieranie2013-05-13 13:43